Türkçe | English
BEŞİKDÜZÜ MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA ve REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
PAZARLAMA
Ders Bilgi Paketi
http://www.ktu.edu.tr/besikduzupazarlama
Tel: +90 0462 8716922

BEŞİKDÜZÜ MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA ve REKLAMCILIK BÖLÜMÜ / PAZARLAMA
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

Amaçlar :
Bölümün amacı, öğrencilerin pazarlama alanında bir uzman olabilmeleri için gerekli temel koşulları sağlamaktır.
 
Programın Öğrenim Kazanımları :
Bu bölümü başarı ile tamamlayan öğrenciler :
ÖK-1 : Bazı temel pazarlama prensipleri ve kavramlarını tanımlayabilirler. Pazarlama ile ilgili sözlü verileri matematiksel formüllere dönüştürme ve yorumlama yeteneğini kazanabilirler.
ÖK-2 : Pazarlama ile ilgili basit matematiksel problemleri çözebilir ve verilerden şema ya da grafik oluşturma yeteneği kazanabilirler.
ÖK-3 : İşletmelerin pazarlama çevresi ile ilgili saptamalar ve durum analizleri yapabilirler. Pazarlama açısından işletme ve çevresi ile ilişki kurmak amacıyla basit modeller kullanabilirler.
ÖK-4 : İşletme içinde pazarlama ile ilgili olarak, tanımı iyi yapılmış problemlerin çözümü için gerekli olan verileri tanımlama, toplama ve kullanmayı etkin bir biçimde yapabilirler; pratik uygulamalarda gereken teorik bilgileri, el ve/veya düşünsel becerileri kullanabildiğini gösterebilirler, işletmede pazarlama faaliyetleri ile ilgili tasarımları ve uygulamaları çalışma arkadaşlarına, üstlerine ve hizmet verdiği kişi ve gruplara açık bir biçimde anlatabilirler ve takım çalışması yapabilirler.
ÖK-5 : Pazarlama konularında bağımsız olarak öğrenmeyi ve öğrendiklerini uygulayabildiğini gösterebilirler. Pazarlama alanı ile ilgili konularda, sosyal sorumluluk, etik değerler ve sosyal güvenlik hakları bilgisi ve bilincine sahip olabilirler.
ÖK-6 : Alanında yeterli olacak düzeyde yabancı dil bilgisine sahip olabilirler.
ÖK-7 : Hizmet pazarlaması, doğrudan pazarlama, uluslar arası pazarlama gibi pazarlama alanındaki farklı disiplinler konusunda gerekli teorik bilgilere sahip olmak ve bunları iş yaşamında uygulayabilirler. Tüketici davranışları konusunda bilgili olmak ve müşteri ile uzun dönemli ilişkiler kurabilecek stratejileri belirleyebilirler.
ÖK-8 : Satış öncesi, satış ve satış sonrası hazırlıklar ve uygulamalara hakim olabilirler.