Türkçe|English  
  KTU Course Catalogue  
Arama Yapmak İstediğiniz Anahtar Kelimeyi Giriniz :       
BEŞİKDÜZÜ MESLEK YÜKSEKOKULU / BÜRO HİZMETLERİ VE SEKRETERLİK / ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ
  Genel Bilgiler
  Yönetim
  Amaç ve Öğrenme Çıktıları
  Akademik Personel
  Ders Programı
     1. Yıl
     2. Yıl
   Öğrenme Çıktıları Matrisi
 
  Doktora Programları
  Yüksek Lisans Programları
  Lisans Programları
  Meslek Yüksek Okulları
 
  Geri
  Ana Sayfa
  KTÜ Ana Sayfa

BCMH2015 MESLEKİ YABANCI DİL 2+2+0 ECTS:5
Yıl / Yarıyıl2. Yıl / Güz Dönemi
Ders DuzeyiÖn Lisans
Yazılım ŞekliZorunlu
BolumuBüro Hizmetleri Ve Sekreterlik Bölümü
Ön KoşulYok
Öğretim SistemiYüz yüze , Grup çalışması
Dersin suresi14 hafta - haftada 2 saat teorik ve 2 saat uygulama
Öğretim Üyesi
Diğer Öğretim Üyesi / ÜyeleriÖĞR. GÖR. Züleyha ÇOLAK,
Öğretim Dili Türkçe
StajYok
 
Dersin Amacı
Çağrı merkezi sektöründe çalışacak ara elemanın Yabancı dil kullanarak temel düzeyde çağrı merkezi faaliyetlerini yürütebilmesi amaçlanmaktadır
 

Öğrenme Çıktıları

BPÇK

ÖY

Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :

ÖÇ - 1 :

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bilgi sahibi olur, alanında öğrendiği teorik bilgileri pratiğe dönüştürebilir.

1,2,3,5

ÖÇ - 2 :

Avrupa Dil portföyü A2 genel düzeyinde (en az alanındaki bilgileri takip edebilecek ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek kadar) yabancı dil bilgisine sahiptir.

ÖÇ - 3 :

Temel düzeyde bir İngilizce metni anlayabilir.

ÖÇ - 4 :

Temel düzeyde ingilizce iletişim kurabilir.

BPÇK : Bölüm program çıktılarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje), ÖÇ : Öğrenme Çıktısı

 

Dersin İçeriği

Bu derste ele alınacak konular; genel gramer tekrarı, çeviri yöntemleri ve meslekle ilgili çeşitli metinlerdir.

 

Haftalık Detaylı Ders İçeriği

 Hafta

Detaylı İçerik

Önerilen Kaynak

 Hafta 1

Genel cümle yapısının incelenmesi

 Hafta 2

Çağrı merkezi hizmetleri alanında sıkça karşılaşılan kelimeler ve kullanımları

 Hafta 3

Çeviri, çeviri yapma yöntemleri

 Hafta 4

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 5

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 6

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 7

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 8

Arasınav

 Hafta 9

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 10

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 11

Çağrı merkezi hizmetleri alanıyla ilgili bir okuma parçasının incelenmesi

 Hafta 12

Çağrı merkezi hizmetleri terimleri

 Hafta 13

Çağrı merkezi hizmetleri terimleri

 Hafta 14

Çağrı merkezi hizmetleri terimleri

 Hafta 15

Genel tekrar

 Hafta 16

Dönem sonu sınavı

 

Ders Kitabı / Malzemesi

 

İlave Kaynak

 

Ölçme Yöntemi

Yöntem

Hafta

Tarih

Süre (Saat)

Katkı (%)

Arasınav

9

9
2016

0,5

50

Dönem sonu sınavı

16

1
2017

1

50

 

Öğrenci İş Yükü

İşlem adı

Haftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı

Yüz yüze eğitim

4

14

56

Sınıf dışı çalışma

.5

14

7

Arasınav için hazırlık

1

7

7

Arasınav

1

1

1

Uygulama

1

14

14

Ödev

1

14

14

Dönem sonu sınavı

1

1

1

Toplam iş yükü

100