Türkçe | English
ECZACILIK FAKÜLTESİ / ECZACILIK BÖLÜMÜ
( I. ÖĞRETİM)
Ders Bilgi Paketi
http://www.ktu.edu.tr/eczacilik
Tel: +90 0462 (462) 377 88 00
ECZF
ECZACILIK FAKÜLTESİ / ECZACILIK BÖLÜMÜ / ( I. ÖĞRETİM)
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

VHIP2001Reklam ve Tanıtım Kampanyaları3+0+0AKTS:4
Yıl / YarıyılGüz Dönemi
Ders DuzeyiÖn Lisans
Yazılım ŞekliZorunlu
BölümüPAZARLAMA ve REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Ön KoşulYok
Eğitim SistemiYüz yüze
Dersin Süresi14 hafta - haftada 3 saat teorik
Öğretim Üyesi--
Diğer Öğretim ÜyesiÖğr. Gör. Mehmet Sinan TAM
Öğretim DiliTürkçe
StajYok
 
Dersin Amacı:
Öğrencilerin kuracakları ajanslar aracılığıyla bir iletişim problemini çözmeleri hedeflenmektedir. Dönem başında belirlenecek konkur konusunda, öğrencilerin oluşturacakları çok mecralı iletişim kampanyalarını, dönem sonunda akademisyenler ve sektör temsilcilerinden oluşan bir jüriye sunmaları beklenmektedir. Öğrencilerin dönem boyunca adım adım bir kampanyayı oluşturmaları ve dönem sonunda sunmaları amaçlanmaktadır. Ders konusu gündemdeki yarışmalardan seçilebilecektir.
 
Öğrenim KazanımlarıBPKKÖY
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :
ÖK - 1 : Reklam ve Tanıtım Kampanyasının hazırlanma sürecinin kazandırılması1,2,3,4,5,61
ÖK - 2 : Ajanslarla iletişim kurabilme ve ajanslarla çalışma alışkanlığının kazandırılması1,2,3,4,5,61
ÖK - 3 : Sunum yapabilme ve ikna becerisinin kazandırılması1,2,3,4,5,61
BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı
 
Ders İçeriği
Dersin amacı öğrencileri temel reklam teorilerini ve uygulamalarıyla ilgili bilgilendirmektir. Ders şu konuları kapsamaktadır; reklam kampanyalarının süreci, amaçlar, alımlayıcılar, reklam medya teknikleri, reklam kampanyaları, mesaj stratejileri, uygulama.
 
Haftalık Detaylı Ders İçeriği
 HaftaDetaylı İçerikÖnerilen Kaynak
 Hafta 1Ders sunuşu, etkili brief alma yöntemleri, brief notları
 Hafta 2Brief toplantısı
 Hafta 3Araştırma, stratejik kararlar ve stratejik planlama
 Hafta 4Mecra stratejisi, medya planı ve bütçe
 Hafta 5Reklamcılıkta Özgün çalışmalar
 Hafta 6Konkur hazırlık süreci ve yapım
 Hafta 7Sunum teknikleri uygulama ön hazırlık çalışmaları
 Hafta 8Sunum teknikleri uygulama ön hazırlık çalışmaları
 Hafta 9Sınav
 Hafta 10Kampanya sunumları, Sunum değerlendirmeleri
 Hafta 11Kampanya sunumları, Sunum değerlendirmeleri
 Hafta 12Kampanya sunumları, Sunum değerlendirmeleri
 Hafta 13Kampanya sunumları, Sunum değerlendirmeleri
 Hafta 14Kampanya sunumları, Sunum değerlendirmeleri
 Hafta 15Kampanya sunumları, Sunum değerlendirmeleri
 Hafta 16Sınav
 
Ders Kitabı / Malzemesi
 
İlave Kaynak
 
Ölçme Yöntemi
YöntemHaftaTarih

Süre (Saat)Katkı (%)
Arasınav 9 11/2018 50 50
Dönem sonu sınavı 16 01/2019 50 50
 
Öğrenci Çalışma Yükü
İşlem adıHaftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı
Yüz yüze eğitim 14 3 42
Arasınav için hazırlık 2 3 6
Arasınav 1 1 1
Uygulama 12 2 24
Ödev 2 10 20
Proje 2 10 20
Dönem sonu sınavı için hazırlık 2 3 6
Dönem sonu sınavı 1 1 1
Toplam Çalışma Yükü120