Türkçe | English
HUKUK FAKÜLTESİ / HUKUK BÖLÜMÜ
HUKUK ( I. ÖĞRETİM)
Ders Bilgi Paketi
http://hukuk.ktu.edu.tr/
Tel: +90 0462 3778652

HUKUK FAKÜLTESİ / HUKUK BÖLÜMÜ / HUKUK ( I. ÖĞRETİM)
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

HIR 402Reklam Kampanyaları Tasarımı3+2+0AKTS:5
Yıl / YarıyılBahar Dönemi
Ders DuzeyiLisans
Yazılım ŞekliZorunlu
BölümüHALKLA İLİŞKİLER ve REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
Ön KoşulYok
Eğitim SistemiYüz yüze , Grup çalışması
Dersin Süresi14 hafta - haftada 3 saat teorik ve 2 saat uygulama
Öğretim Üyesi--
Diğer Öğretim ÜyesiÖĞR. GÖR. Özer SİLSÜPÜR,
Öğretim DiliTürkçe
StajYok
 
Dersin Amacı:
Bir markanın iletişim sorununu tarifleyebilmek ve bu sorunu çözebilmek amacıyla iletişim hedefleri ortaya koymak, bu hedeflere ulaşmayı sağlayacak reklam fikrini bularak, belirlenen mecralarda bu fikri uygulamak, hedeflere ulaşılıp ulaşılmadığını ölçümleyebilmektir.
 
Öğrenim KazanımlarıBPKKÖY
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :
ÖK - 1 : Reklam kampanyasının hazırlık süreçlerini tanıyabileceklerdir.1,2,35
ÖK - 2 : Reklam kampanyasının konusunu seçerek, stratejik planlamasını yapabileceklerdir.13,145
ÖK - 3 : Reklam kampanyasının yaratıcı stratejisini oluşturabileceklerdir.2,8,13,145
ÖK - 4 : Reklam alanındaki sektörel uygulamaları tartışabileceklerdir.13,14,195
ÖK - 5 : Derste öğrendikleri bilgileri sınavda ya da sözlü sunumda rahatlıkla dile getirebileceklerdir.18,195
BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı
 
Ders İçeriği
Reklam kampanyası planlaması.
 
Haftalık Detaylı Ders İçeriği
 HaftaDetaylı İçerikÖnerilen Kaynak
 Hafta 1Grupların oluşturulması, danışman öğretim üylerinin belirlenmesi
 Hafta 2Brief ve ürün-marka belirlenmesi
 Hafta 3Briefe yönelik temel noktalar ve durum analizi
 Hafta 4Durum analizi-iletişim sorunu
 Hafta 5Yaratıcı stratejinin geliştirilmesi
 Hafta 6Yaratıcı uygulamalar
 Hafta 7Kampanya raporunun teslimi
 Hafta 8İkinci kampanya için brief ve durum analizi
 Hafta 9Ara sınav
 Hafta 10Yaratıcı stratejinin geliştirilmesi
 Hafta 11Yaratıcı uygulamalar
 Hafta 12Yaratıcı uygulamalar
 Hafta 13Yaratıcı uygulamalar
 Hafta 14Medya planlanması
 Hafta 15Kampanya raporu
 Hafta 16Dönem sonu sınavı
 
Ders Kitabı / Malzemesi
1Avery, J.. 2000; Kampanya Planlaması: Advertising Campaign Planning, Reklamcılık Vakfı Yayınları, İstanbul.
 
İlave Kaynak
 
Ölçme Yöntemi
YöntemHaftaTarih

Süre (Saat)Katkı (%)
Arasınav 9 /04/2017 1 50
Dönem sonu sınavı 16 /06/2017 1 50
 
Öğrenci Çalışma Yükü
İşlem adıHaftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı
Yüz yüze eğitim 3 14 42
Sınıf dışı çalışma 3 14 42
Arasınav için hazırlık 24 1 24
Arasınav 1 1 1
Uygulama 10 1 10
Dönem sonu sınavı için hazırlık 30 1 30
Dönem sonu sınavı 1 1 1
Toplam Çalışma Yükü150