|
ORE7123 | Compact Lamine Ürün.Endüstri. | 3+0+0 | AKTS:7.5 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Doktora | Yazılım Şekli | Seçmeli | Bölümü | ORMAN ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ ANABİLİM DALI | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze , Laboratuar Çalışması | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 3 saat teorik | Öğretim Üyesi | Prof. Dr. Hülya KALAYCIOĞLU | Diğer Öğretim Üyesi | YOK | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Dersin amacı; Orman Ürünleri alanında doktora yapan Orman Endüstri Mühendislerinin Compakt laminatlar Laminat malzeme nedir, tanımı ve tarihçesi. Laminat türleri; Endüstriyel laminatların üretimi ve özellikleri, Liginin Dolduğu laminatların üretimi ve özellikleri, Yüksek Basınç laminatların üretimi ve özellikleri, Rulo/ Bobin laminatların üretimi ve özellikleri , HPL-CPL laminatların özelliklerinin karşılaştırılması. Compak Laminatların üretimi, özellikleri ve kullanım yerlerinin belirlenmesi ile ilgili bilgi birikimini artırmak ve ülkemizde henüz yeni bir olan bu alanda çalışabilmelerini sağlayabilmek. Gelecekte yapacakları yayın ve akademik çalışmalar için bilgi birikimine sahip olmalarını sağlamaktır. |
Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Laminat malzeme nedir, tanımı ve tarihçesi. Laminat türleri; Endüstriyel laminatların üretimi ve özellikleri, Liginin Dolduğu laminatların üretimi ve özellikleri, Yüksek Basınç laminatların üretimi ve özellikleri, Rulo/ Bobin laminatların üretimi ve özellikleri , HPL-CPL laminatların özelliklerinin karşılaştırılması. Compak Laminatların üretimi, özellikleri ve kullanım yerlerinin belirlenmesidir.
|
|
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | | | | | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | | | |
|