Türkçe | English
ARSİN MESLEK YÜKSEKOKULU / TASARIM BÖLÜMÜ
GRAFİK TASARIMI
Ders Bilgi Paketi
http://www.ktu.edu.tr/arsintasarim
Tel: +90 0462 7112340 , 7112343
ARMYO
ARSİN MESLEK YÜKSEKOKULU / TASARIM BÖLÜMÜ / GRAFİK TASARIMI
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

Amaçlar :
Programın amacı Grafik Tasarıma ilişkin her alanda tasarımcı olarak görev yapabilecek düzeyde bilgi ve beceri ile donatılmış, mesleği ile ilgili etik değerleri özümsemiş, ulusal değerleri benimseyen, çağdaş, teknolojik alt yapı ve donanıma sahip nitelikli tasarımcılar yetiştirmektir.
 
Programın Öğrenim Kazanımları :
Bu bölümü başarı ile tamamlayan öğrenciler :
ÖK-1 : Sanat ve tasarım bilgilerini grafik tasarımı alanında uygulayabilme becerisi
ÖK-2 : Sorun ve gereksinimleri karşılayacak bir ürünü/yapıtı ya da süreci tasarlayabilme becerisi
ÖK-3 : Anadili ve farklı dillerde, araştırma yapabilme, bilgiyi edinme, okuyabilme, yorumlama ve kullanma becerisi
ÖK-4 : Çalışma hayatında iş sağlığının ve güvenliğinin önemi bilincine sahip olma, iş sağlığı ve güvenliği ile ilgili kuralları bilme ve gerektiğinde yapabilme becerisi
ÖK-5 : Grafik tasarımı ile ilgili mevcut ilke, yasalar, yönetmelikler, standartlar hakkında gerekli bilgiye sahip olma, etik sorumluluğu alabilme ve kalite odaklı bir anlayışla mesleki anlamda kendini geliştirmeyi ilke edinme becerisi
ÖK-6 : Mesleki bilgilerini görsel, yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilme becerisi
ÖK-7 : Grafik tasarım alanındaki farklı teknolojik olanakları, araç ve gereçleri yetkin bir şekilde kullanabilme becerisi
ÖK-8 : Bireysel ve bağımsız karar verme yetisine sahip olarak grup içinde uyumlu ve üretken olarak çalışabilme becerisi
ÖK-9 : Alanı ile ilgili, estetik ve disiplinlerarası güncel sanat projeleri içinde yer alma ve yürütme becerisi
ÖK-10 : Tasarım sorununu doğru analiz edip; yaratıcılığını kullanarak nitelikli grafik tasarım ürünleri geliştirebilme becerisi
ÖK-11 : Alanı ile ilgili edindiği bilgi ve beceriler düzeyindeki düşüncelerini ve önerilerini ilgililere yazılı ve sözlü olarak aktarır.
ÖK-12 : Çözümlemeye dayalı yorum, çok boyutlu algılama, düşünme, tasarlama ve uygulama becerisi
ÖK-13 : Gördüğünü algılama, yorumlayabilme ve grafik ürününe dönüştürebilme becerisi
ÖK-14 : İş kurabilecek bilgiyi edinme, girişimcilik kavramını bilme ve kendinde var olan girişimcilik özelliklerini anlama ve geliştirebilme becerisi
   
   
TYYÇ/Program Kazanımları Matrisi