|
YDI1013 | İngilizce - I | 3+0+0 | AKTS:4 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | GEMİ İNŞAATI ve GEMİ MAKİNELERİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 3 saat teorik | Öğretim Üyesi | Öğretim Görevlisi Fatih KARAMETE | Diğer Öğretim Üyesi | Fatih KARAMETE | Öğretim Dili | İngilizce | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğrencilerin yeterli İngilizce bilgi donanımına ulaşmalarını ve İngilizce'yi etkili bir şekilde anlamayı ve kullanmalarını, konuşma, yazma ve diğer iletişim becerilerini temel seviyede edindirmek.
|
Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | seçilmiş çeşitli parçaları anlayabilecek, bu alanda cümleler kurabilecek ve kendi alanlarıyla ilgili kısa makale yazabilir. | 8,9 | 1, | ÖK - 2 : | alanlarında kullanılan temel cümleleri öğrenbilecek ve bu cümleleri ve parçaları Türkçe'den İngilizce'ye yada İngilizce'den Türkçe'ye çevirebilir. | 8,9 | 1, | ÖK - 3 : | alanları ile ilgili bilgileri sunum şeklinde sınıfta arkadaşlarının huzurunda sunabilir.
| 8,9 | 1, | ÖK - 4 : | günlük hayatta bölüm konularıyla ilgili ilgili olarak çeşitli makaleler yazabilir.
| 8,9 | 1, | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Verb To Be, Possessive Adjectives
Verbs have/go/live/like
Simple Present
There is/are
some/any/ a lot of
this/that/these/those/
can/can't
was/were/could
Past Simple
Review
Opposite adjectives
The family
Opposites
Jobs
Seasons and months
Prepositions of places
ed ing adjectives
Describing Jobs
What time is it?
Numbers prices
Polite requests
What's date
writing online journal
using pronouns
filling application form
linking words
writing formal e-mail/applying for a job |
|
Haftalık Detaylı Ders Planı | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Yeni öğrencilerle tanışmak, derse giriş | | Hafta 2 | Nice to meet you! | | Hafta 3 | | | Hafta 4 | | | Hafta 5 | | | Hafta 6 | | | Hafta 7 | | | Hafta 8 | | | Hafta 9 | | | Hafta 10 | | | Hafta 11 | | | Hafta 12 | | | Hafta 13 | | | Hafta 14 | | | Hafta 15 | | | Hafta 16 | | | |
1 | Liz&John Soars, Paul Hancock. 2019;, Headway Elementary Student's Book 5th Edition, Oxford Yayınları, Oxford. | | |
1 | Liz&John Soars, Jo McCaul. 2019;, Headway Elementary Workbook with Key 5th Edition, Oxford Yayınları, Oxford. | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 8 | 15/04/2024 | 00,35 | 50 | Dönem sonu sınavı | 16 | 10/06/2024 | 00,35 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 3 | 14 | 42 | Sınıf dışı çalışma | 2 | 14 | 28 | Arasınav için hazırlık | 1 | 8 | 8 | Arasınav | 1 | 1 | 1 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 1.5 | 6 | 9 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Diğer 1 | 1 | 1 | 1 | Toplam Çalışma Yükü | | | 90 |
|