Türkçe | English
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / HEMŞİRELİK ANABİLİM DALI
HEMŞİRELİK DOKTORA
Ders Bilgi Paketi
http://www.ktu.edu.tr/sbf
Tel: +90 0462 +90 462 230 04 76
SABE
SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ / HEMŞİRELİK ANABİLİM DALI / HEMŞİRELİK DOKTORA
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

HEM 613Seminer0+1+0AKTS:7.5
Yıl / YarıyılBahar Dönemi
Ders DuzeyiDoktora
Yazılım ŞekliZorunlu
BölümüHEMŞİRELİK ANABİLİM DALI
Ön KoşulYok
Eğitim SistemiYüz yüze
Dersin Süresi14 hafta - haftada 1 saat uygulama
Öğretim Üyesi--
Diğer Öğretim ÜyesiPROF. DR. Nesrin NURAL,PROF.DR. Havva ÖZTÜRK,PROF.DR. Sevilay HİNTİSTAN,PROF. DR. Birsel Canan DEMİRBAĞ,PROF. DR. Dilek ÇİLİNGİR,DOÇ. DR. İlknur KAHRİMAN,DOÇ. DR. Songül AKTAŞ, DOÇ.DR. Kıymet YEŞİLÇİÇEK ÇALIK, DOÇ.DR. Hacer KOBYA BULUT,DR. ÖĞR. ÜYESİ Havva KARADENİZ
Öğretim DiliTürkçe
StajYok
 
Dersin Amacı:
Öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda güncel literatür araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, literatür araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literatür ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır.
 
Program KazanımlarıBPKKÖY
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :
PK - 1 : Bilimsel bilgiye ulaşmak için literatür tarar. 2,3,5,65
PK - 2 : Bilimsel bilgiye ulaşma yollarını açıklar.2,3,5,65
PK - 3 : Bilimsel çalışmaları eleştirel yaklaşımla değerlendirir. 2,3,5,65
PK - 4 : Bilimsel makale okur.2,3,5,65
PK - 5 : Alanı ile ilgili araştırma konularını belirler 2,3,5,65
PK - 6 : Araştırma metadolojisini açıklar. 2,3,5,65
PK - 7 : Seminer hazırlama ilkeleri doğrultusunda seminer yazar. 2,3,5,65
PK - 8 : Seminer sunum ilkelerini uygular.2,3,5,65
BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),PK : Öğrenim Kazanımı
 
Ders İçeriği
Çeşitli veri tabanları kullanılarak öğrencinin güncel uluslar arası ve ulusal literatür araştırmasının yapılması, çeşitli bilgilere erişilmesi, bilgilerin derlenmesi, derlenen bilgilerden veri tabanı oluşturulması, derlenen bilgi ve belgelerin sınıflandırılması, rapor yazımı ve sunumunun yapılması.
 
Haftalık Detaylı Ders İçeriği
 HaftaDetaylı İçerikÖnerilen Kaynak
 Hafta 1Sunum konusunun belirlenmesi
 Hafta 2Konunun sunulması
 Hafta 3Konunun sunulması
 Hafta 4Konunun sunulması
 Hafta 5Konunun sunulması
 Hafta 6Konunun sunulması
 Hafta 7Konunun sunulması
 Hafta 8Konunun sunulması
 Hafta 9Konunun sunulması
 Hafta 10Konunun sunulması
 Hafta 11Konunun sunulması
 Hafta 12Konunun sunulması
 Hafta 13Konunun sunulması
 Hafta 14Konunun sunulması
 Hafta 15Konunun sunulması
 Hafta 16Konunun sunulması
 
Ders Kitabı / Malzemesi
 
İlave Kaynak
 
Ölçme Yöntemi
YöntemHaftaTarih

Süre (Saat)Katkı (%)
Sunum 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
100
 
Öğrenci Çalışma Yükü
İşlem adıHaftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı
Yüz yüze eğitim 5 14 70
Sınıf dışı çalışma 10 14 140
Laboratuar çalışması 0 0 0
Arasınav için hazırlık 0 0 0
Arasınav 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Klinik Uygulama 0 0 0
Ödev 4 1 4
Proje 0 0 0
Kısa sınav 0 0 0
Dönem sonu sınavı için hazırlık 4 4 16
Dönem sonu sınavı 1 1 1
Diğer 1 0 0 0
Diğer 2 0 0 0
Toplam Çalışma Yükü231