|
HEM 613 | Seminer | 0+1+0 | AKTS:7.5 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Doktora | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | HEMŞİRELİK ANABİLİM DALI | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 1 saat uygulama | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | PROF. DR. Nesrin NURAL,PROF.DR. Havva ÖZTÜRK,PROF.DR. Sevilay HİNTİSTAN,PROF. DR. Birsel Canan DEMİRBAĞ,PROF. DR. Dilek ÇİLİNGİR,DOÇ. DR. İlknur KAHRİMAN,DOÇ. DR. Songül AKTAŞ, DOÇ.DR. Kıymet YEŞİLÇİÇEK ÇALIK, DOÇ.DR. Hacer KOBYA BULUT,DR. ÖĞR. ÜYESİ Havva KARADENİZ | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğrencileri verilen veya seçilen bir konuda güncel literatür araştırması yapabilecek şekilde yönlendirmek, literatür araştırmasıyla derlenen bilgileri sentezleyebilmek, literatür ışığında edinilen bulguları analiz edebilmek, yorumlayabilmek ve tartışabilme olanağı sunmaktır. |
Program Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | PK - 1 : | Bilimsel bilgiye ulaşmak için literatür tarar.
| 2,3,5,6 | 5 | PK - 2 : | Bilimsel bilgiye ulaşma yollarını açıklar. | 2,3,5,6 | 5 | PK - 3 : | Bilimsel çalışmaları eleştirel yaklaşımla değerlendirir.
| 2,3,5,6 | 5 | PK - 4 : | Bilimsel makale okur. | 2,3,5,6 | 5 | PK - 5 : | Alanı ile ilgili araştırma konularını belirler
| 2,3,5,6 | 5 | PK - 6 : | Araştırma metadolojisini açıklar.
| 2,3,5,6 | 5 | PK - 7 : | Seminer hazırlama ilkeleri doğrultusunda seminer yazar.
| 2,3,5,6 | 5 | PK - 8 : | Seminer sunum ilkelerini uygular. | 2,3,5,6 | 5 | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),PK : Öğrenim Kazanımı | |
Çeşitli veri tabanları kullanılarak öğrencinin güncel uluslar arası ve ulusal literatür araştırmasının yapılması, çeşitli bilgilere erişilmesi, bilgilerin derlenmesi, derlenen bilgilerden veri tabanı oluşturulması, derlenen bilgi ve belgelerin sınıflandırılması, rapor yazımı ve sunumunun yapılması. |
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Sunum konusunun belirlenmesi | | Hafta 2 | Konunun sunulması | | Hafta 3 | Konunun sunulması | | Hafta 4 | Konunun sunulması | | Hafta 5 | Konunun sunulması | | Hafta 6 | Konunun sunulması | | Hafta 7 | Konunun sunulması | | Hafta 8 | Konunun sunulması | | Hafta 9 | Konunun sunulması | | Hafta 10 | Konunun sunulması | | Hafta 11 | Konunun sunulması | | Hafta 12 | Konunun sunulması | | Hafta 13 | Konunun sunulması | | Hafta 14 | Konunun sunulması | | Hafta 15 | Konunun sunulması | | Hafta 16 | Konunun sunulması | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Sunum | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | | | 100 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 5 | 14 | 70 | Sınıf dışı çalışma | 10 | 14 | 140 | Laboratuar çalışması | 0 | 0 | 0 | Arasınav için hazırlık | 0 | 0 | 0 | Arasınav | 0 | 0 | 0 | Uygulama | 0 | 0 | 0 | Klinik Uygulama | 0 | 0 | 0 | Ödev | 4 | 1 | 4 | Proje | 0 | 0 | 0 | Kısa sınav | 0 | 0 | 0 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 4 | 4 | 16 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Diğer 1 | 0 | 0 | 0 | Diğer 2 | 0 | 0 | 0 | Toplam Çalışma Yükü | | | 231 |
|