|
INGA1010 | Sözlü İletişim Becerileri II | 2+0+0 | AKTS:3 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze , Uygulama | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Güncel, özgün işitsel, görsel-işitsel malzemeler kullanılarak İngilizce duyduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi; çeşitli konularda karşılıklı konuşma, sunum, tartışma etkinlikleri yoluyla duygu ve düşünceleri etkin ifade edebilme becerisini geliştirme |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | Students will understand the significance of interpersonal fucntions in commumication, | | | ÖK - 2 : | As speakers of English language, students will learn the basic conversational techniques, | | | ÖK - 3 : | Students will learn how to communicate efficiently in English, | | | ÖK - 4 : | Students will develop speaking skills in formal and informal situations, | | | ÖK - 5 : | Students will learn to role-play and disscuss topics in groups, | | | ÖK - 6 : | Students will be able to improve their public speaking and presentation techniques. | | | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Tartışma, bireysel sunumlar ve etkileşimli etkinlikler gibi çeşitli iletişim odaklı konuşma; resmi ve resmi olmayan bağlamlarda iletişim yetileri; bilgi verici ve ikna edici sunumlar; tonlama ve vurgu gibi konuşma dili özellikleri; tepegöz, poster ve powerpoint sunumu gibi görsel ve işitsel araçların kullanımı. |
|
1 | Matreyek, Walter (1990). Functions: Communicating in English, Examples and Models 1. London: Prentice Hall. | | 2 | Wallwork, Adrian (1997). DISCUSSIONS: A-Z, INTERMIDIATE. Cambridge, Cambridge University Press. | | 3 | Kalkstein F., Helen. (2008). All Clear. Heinle, Cengage Learning, Boston. | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 8 | 08.04.2016 | 1 | 30 | Ödev | 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 | | | 20 | Dönem sonu sınavı | 16 | 27.05.2016 | 1 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 1 | 16 | 16 | Sınıf dışı çalışma | 1 | 16 | 16 | Arasınav | 1 | 1 | 1 | Uygulama | 1 | 16 | 16 | Ödev | 1 | 16 | 16 | Proje | 1 | 16 | 16 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 1 | 1 | 1 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Toplam Çalışma Yükü | | | 83 |
|