Amaçlar : |
|
Bu program ile öğrencilere kimya eğitimindeki çağdaş öğrenme, öğretme ve ölçme-değerlendirme yaklaşımlarını tanımalarını, bu yaklaşımların uygulamadaki yansımalarını görmeleri amaçlanmıştır. |
|
Programın Kazanımları : |
|
Bu bölümü başarı ile tamamlayan öğrenciler : |
PK-1 : | kimya eğitimi alanında uzmanlık düzeyinde bilgi birikimine sahip olur. | |
PK-2 : | kimya eğitimi alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgilerini kullanır ve uygular. | |
PK-3 : | yaptığı araştırmalarla kimya eğitimi alanındaki bilgi birikimine katkıda bulunur. | |
PK-4 : | kimya eğitimiyle diğer disiplinler arasındaki ilişkilker hakkında bilgi sahibi olur. | |
PK-5 : | kimya eğitimi alanında uzmanlık gerektiren problemlere nicel ve nitel bilimsel araştırma yöntemlerini kullanarak çözüm önerileri getirir. | |
PK-6 : | kimya eğitimi alanındaki bilimsel araştırmalarda takım çalışmalarına etkin olarak katılır; sorumluluklarını yerine getirir, işbirliğine açıktır ve gerektiğinde liderlik yapar. | |
PK-7 : | yaşam boyu öğrenme stratejilerini benimser ve çalışmalarını yürütürken kullanır. | |
PK-8 : | kimya eğitimi alanındaki gelişmeleri ve kendi çalışmalarını bir topluluk içerisinde yazılı ve sözlü olarak paylaşır. | |
PK-9 : | mesleki ve profesyonel ortamlardaki sosyal ilişkileri ve bu ilişkileri yönlendiren normları eleştirel bir bakış açısıyla inceler. | |
PK-10 : | bir yabancı dili alanındaki yayınları takip etmek, iletişim kurmak ve yabancı dilde bilimsel eser üretmek için kullanabilir. | |
PK-11 : | kimya eğitimi alanında yaptığı çalışmalarda bilişim ve iletişim teknolojilerini ileri düzeyde kullanır. | |
PK-12 : | araştırmalarını etik zeminde yürütür. | |
PK-13 : | kimya eğitimi alanındaki yeni gelişmeleri takip eder ve yorumlar. | |