|
OEZO106 | Bireysel Fark.Ve Psiko.Yakl | 3+0+0 | AKTS:7 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 3 saat teorik | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | Yok | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğretmen adaylarının, özürlülerin eğitiminde esas olan bireysel eğitimin esaslarını kavrayarak, bireysel farklılıkları dikkate alarak eğitim-öğretimi planlama, öğrencilerin davranışlarını değerlendirme, onlara istenilen davranışları kazandırmayı amaçlamaktadır. |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Psikolojik Yaklaşımlar: Davranışçı, Biyofiziksel, Psikodinamik, Bilişsel, Ekolojik psikoeğitsel, İnsancı ve sosyolojik yaklaşımlar; Bu Yaklaşımlara Göre: Bireysel farklılık kavramının açıklanması, Farklılığı ortaya çıkaran güdüleyici etmenler, Farklılığın tanılanması, Düzeltme amaçları ve teknikleri; Psikolojik Yaklaşımların Eğitim Ortamlarındaki Avantaj ve Dezavantajları |
|
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 9 | 11/04/2013 | 1 | 50 | Dönem sonu sınavı | 16 | 27/05/2013 | 1 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | | | |
|