|
HEM 695 | Doktora Tezi | 0+1+0 | AKTS:30 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Doktora | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | HEMŞİRELİK ANABİLİM DALI | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 1 saat uygulama | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | PROF. DR. Dilek ÇİLİNGİR,PROF. DR. Havva ÖZTÜRK,PROF. DR. Nesrin NURAL,PROF. DR. Birsel Canan DEMİRBAĞ,DOÇ. DR. İlknur KAHRİMAN,DR. ÖĞR. ÜYESİ Kıymet YEŞİLÇİÇEK ÇALIK,PROF. DR. Dilek ÇİLİNGİR,PROF. DR. Havva ÖZTÜRK,PROF. DR. Nesrin NURAL,DOÇ. DR. İlknur KAHRİMAN,PROF. DR. Birsel Canan DEMİRBAĞ,DR. ÖĞR. ÜYESİ Havva KARADENİZ,DOÇ. DR. Songül AKTAŞ,DR. ÖĞR. ÜYESİ Kıymet YEŞİLÇİÇEK ÇALIK,DR. ÖĞR. ÜYESİ Hacer KOBYA BULUT, | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlamaya yönelik etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır. |
Program Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | PK - 1 : | tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilecek, geliştirebilecek ve bunları kullanabilir | 1 | 5 | PK - 2 : | bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisini kullanabilir | 7 | 5 | PK - 3 : | tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri bilebilir | 2 | 5 | PK - 4 : | tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilir. | 5 | 5 | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),PK : Öğrenim Kazanımı | |
Doktora tezi bir öğretim üyesinin danışmanlığında teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra öğrencini bağımsız bir çalışma yürütebilmesini içerir. Bu nedenle tez çalışması süresince öğrenci literatür tarama, veri toplama ve değerlendirme, analiz yapma ve sonuçlarını yazılı olarak sunmaya yönelik olarak danışmanının gözetiminde çalışmalar yapar. |
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 2 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 3 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 4 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 5 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 6 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 7 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 8 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 9 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 10 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 11 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 12 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 13 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 14 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 15 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | Hafta 16 | Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar | | |
1 | Görgülü Selma (2014). Hemşireler İçin Fizik Muayene Yöntemleri. İstanbul Tıp Kitabevi.2. Baskı. Sayfa 193-195. | | |
1 | Erdemir F (2013).Hemşirelik Tanıları El Kitabı. Nobel Tıp Kitabevi. 13. Baskı. | | 2 | Birol L (2009). Hemşirelik Süreci. Etki Matbaacılık Yayıncılık Ltd Şti. İzmir | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Sunum | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 04/02/2019 31/12/2020 | 16 | 100 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 0 | 0 | 0 | Sınıf dışı çalışma | 0 | 0 | 0 | Laboratuar çalışması | 0 | 0 | 0 | Arasınav için hazırlık | 0 | 0 | 0 | Arasınav | 0 | 0 | 0 | Uygulama | 0 | 0 | 0 | Klinik Uygulama | 0 | 0 | 0 | Ödev | 40 | 16 | 640 | Proje | 0 | 0 | 0 | Kısa sınav | 0 | 0 | 0 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 0 | 0 | 0 | Dönem sonu sınavı | 0 | 0 | 0 | Diğer 1 | 0 | 0 | 0 | Diğer 2 | 18 | 14 | 252 | Toplam Çalışma Yükü | | | 892 |
|