Türkçe | English
MİMARLIK FAKÜLTESİ / İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ
( I. ÖĞRETİM)
Ders Bilgi Paketi
http://www.icmimarlik.ktu.edu.tr
Tel: +90 0462 3772695
MİMF
MİMARLIK FAKÜLTESİ / İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ / ( I. ÖĞRETİM)
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

HEM 695Doktora Tezi0+1+0AKTS:30
Yıl / YarıyılGüz Dönemi
Ders DuzeyiDoktora
Yazılım ŞekliZorunlu
BölümüHEMŞİRELİK ANABİLİM DALI
Ön KoşulYok
Eğitim SistemiYüz yüze
Dersin Süresi14 hafta - haftada 1 saat uygulama
Öğretim Üyesi--
Diğer Öğretim ÜyesiPROF. DR. Dilek ÇİLİNGİR,PROF. DR. Havva ÖZTÜRK,PROF. DR. Nesrin NURAL,PROF. DR. Birsel Canan DEMİRBAĞ,DOÇ. DR. İlknur KAHRİMAN,DR. ÖĞR. ÜYESİ Kıymet YEŞİLÇİÇEK ÇALIK,PROF. DR. Dilek ÇİLİNGİR,PROF. DR. Havva ÖZTÜRK,PROF. DR. Nesrin NURAL,DOÇ. DR. İlknur KAHRİMAN,PROF. DR. Birsel Canan DEMİRBAĞ,DR. ÖĞR. ÜYESİ Havva KARADENİZ,DOÇ. DR. Songül AKTAŞ,DR. ÖĞR. ÜYESİ Kıymet YEŞİLÇİÇEK ÇALIK,DR. ÖĞR. ÜYESİ Hacer KOBYA BULUT,
Öğretim DiliTürkçe
StajYok
 
Dersin Amacı:
Öğrencinin çalıştığı bilimsel alanla ilgili belirli bir problemin çözümü için bilgiye erişme, bilgiyi değerlendirme ve yorumlamaya yönelik etik kurallara uygun bir çalışma yapmasını sağlamaktır.
 
Program KazanımlarıBPKKÖY
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :
PK - 1 : tez konusunda edindiği bilgileri uzmanlık düzeyinde değerlendirebilecek, geliştirebilecek ve bunları kullanabilir15
PK - 2 : bilgiye gereksinim duyma ve aradığı bilgiye ulaşabilme becerisini kullanabilir 75
PK - 3 : tez konusu ile ilgili verilerin toplanması, değerlendirilmesi, yayımlanması aşamalarında bilimsel ve etik değerleri bilebilir25
PK - 4 : tez konusundaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını yazılı, sözlü ve görsel olarak aktarabilir.55
BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),PK : Öğrenim Kazanımı
 
Ders İçeriği
Doktora tezi bir öğretim üyesinin danışmanlığında teorik ve uygulamalı derslerin tamamlanmasından sonra öğrencini bağımsız bir çalışma yürütebilmesini içerir. Bu nedenle tez çalışması süresince öğrenci literatür tarama, veri toplama ve değerlendirme, analiz yapma ve sonuçlarını yazılı olarak sunmaya yönelik olarak danışmanının gözetiminde çalışmalar yapar.
 
Haftalık Detaylı Ders İçeriği
 HaftaDetaylı İçerikÖnerilen Kaynak
 Hafta 1Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 2Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 3Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 4Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 5Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 6Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 7Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 8Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 9Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 10Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 11Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 12Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 13Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 14Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 15Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 Hafta 16Doktora tez konusuna yönelik çalışmalar
 
Ders Kitabı / Malzemesi
1Görgülü Selma (2014). Hemşireler İçin Fizik Muayene Yöntemleri. İstanbul Tıp Kitabevi.2. Baskı. Sayfa 193-195.
 
İlave Kaynak
1Erdemir F (2013).Hemşirelik Tanıları El Kitabı. Nobel Tıp Kitabevi. 13. Baskı.
2Birol L (2009). Hemşirelik Süreci. Etki Matbaacılık Yayıncılık Ltd Şti. İzmir
 
Ölçme Yöntemi
YöntemHaftaTarih

Süre (Saat)Katkı (%)
Sunum 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
04/02/2019
31/12/2020
16 100
 
Öğrenci Çalışma Yükü
İşlem adıHaftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı
Yüz yüze eğitim 0 0 0
Sınıf dışı çalışma 0 0 0
Laboratuar çalışması 0 0 0
Arasınav için hazırlık 0 0 0
Arasınav 0 0 0
Uygulama 0 0 0
Klinik Uygulama 0 0 0
Ödev 40 16 640
Proje 0 0 0
Kısa sınav 0 0 0
Dönem sonu sınavı için hazırlık 0 0 0
Dönem sonu sınavı 0 0 0
Diğer 1 0 0 0
Diğer 2 18 14 252
Toplam Çalışma Yükü892