|
ELL2007 | İngilizce İletişim Becerileri | 2+0+0 | AKTS:4 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Seçmeli | Bölümü | BATI DİLLERİ ve EDEBİYATI BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze , Grup çalışması, Uygulama | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | YRD.DOC,DR. ALI SUKRU OZBAY | Öğretim Dili | İngilizce | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | OGRENCILERIN KENDILERINI DIL YETERLILIGI ACISINDAN EKSIK GORDUKLERI KONULARDA ONLARA YARDIMCI OLMAK VE BU BECERILERINI GELISTIRMELERINE YONELIK UYGU BIR SINIF ICI ORTAM HAZIRLAMAK AMACLANMAKTADIR. |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
HER DERS ICIN AYRI BIR DIL OGRENME ETKINLIGI UYGULANACAKTIR.ORNEGIN ILK DERSIMIZ BIR DINLEME ETKINLIGI ILE BASLAYACAK. SONRAKI DERSLERDE KONUSMA, YAZI YAZMA, OKUMA, CEVIRI GIBI AYRI AYRI DIL CALISMALARI YAPILACAKTIR. SUNU YAPABILME VE TOPLULUK ONUNDE KONUSABILME BECERILER GELISTIRILMEYE CALISILACAKTIR.
1. EMMA WATSON HEFOR SHE SPEECH AT THE UNITED NATIONS
2. PICTURE TELLING ACTIVITY
3. FAVOURITE BOOK TO BE READ AND SUMMARISED
4. EFFECTIVE PRESENTATION SKILS
5. WRITING A FIVE PARAGRAPH PURSUASIVE ESSAY ON THE ASSIGNED TOPIC
6. SPEAKING TOPICS
7. UFO DEBATE |
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Derse Giriş | | Hafta 2 | iletişime giriş | | Hafta 3 | kendini tanıma ve değerlendirme | | Hafta 4 | kaygıyla başa çıkma | | Hafta 5 | kaygıyı düşürmek için yöntemler | | Hafta 6 | kişisel görünüm ve davranış | | Hafta 8 | arasınav | | Hafta 9 | görsel öğeler geliştirme ve kullanma | | Hafta 10 | slide hazırlama | | Hafta 11 | içeriğe dair anahtar noktalar | | Hafta 12 | akademik tona giriş | | Hafta 13 | renkler ve kullanımı | | Hafta 14 | kendini yazılı ifade etme | | Hafta 15 | empati | | Hafta 16 | sosyal hayatta kendini ifade etme | | |
1 | Goffman, E. (1978). The presentation of self in everyday life (p. 56). London: Harmondsworth. | | 2 | Mandel, S. (2000). Effective presentation skills a practical guide for better speaking. Crisp Learning. | | 3 | Gelula, M. H. (1997). Effective lecture presentation skills. Surgical neurology, 47(2), 201-204. | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 8 | 29/03/2016 | ,5 | 30 | Proje | 10 | 12/04/2016 | 1,5 | 20 | Dönem sonu sınavı | 16 | 25/05/2013 | 1,5 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 0 | 15 | 0 | Arasınav | 90 | 1 | 90 | Uygulama | 90 | 16 | 1440 | Proje | 15 | 1 | 15 | Toplam Çalışma Yükü | | | 1545 |
|