|
TRH 401 | Vatandaşlık Eğitimi Seminer | 2+0+0 | AKTS:5 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | Yok | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğretmen adaylarının 3. sınıfta almış oldukları Vatandaşlık Bilgisi I-II derslerindeki bilgilerin ışığında bu alandaki önemli konulara yönelik seminerler hazırlamalarına yardımcı olmak. Öğretmen adaylarını seminer hazırlama sürecinde yönlendirmek, kaynak kişi ve eserlere ulaşmalarına yardımcı olmak. Aday öğretmenlerin hazırlamış oldukları seminerlerin sunumu için uygun sınıf şartlarını oluşturmak. Sunumu yapılan seminerlerin sınıfta tartışılmasını sağlamak. |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | Vatandaşlık bilgisi derslerinde edindiği bilgileri seminer olarak sunabilecek | 8 | | ÖK - 2 : | Seminer hazırlama becerisini kazanacak | 8 | | ÖK - 3 : | Etkili seminer sunma becerisini kazanacak | 8 | | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Vatandaşlık Bilgisi konuları ile ilgili çevresel araştırmalar, durumsal çalışma, inceleme ve mülakatlar; tartışma ve sunu yapma. |
|
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | | | | | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | | | |
|