Türkçe | English
EDEBİYAT FAKÜLTESİ / RUS DİLİ ve EDEBİYATI BÖLÜMÜ
( I. ÖĞRETİM) - %100 Rusça
Ders Bilgi Paketi
http://www.ktu.edu.tr/rusdili
Tel: +90 0462 0462 377 2017
EF
EDEBİYAT FAKÜLTESİ / RUS DİLİ ve EDEBİYATI BÖLÜMÜ / ( I. ÖĞRETİM) - %100 Rusça
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

YDB1001İngilizce - I3+0+0AKTS:3
Yıl / YarıyılGüz Dönemi
Ders DuzeyiLisans
Yazılım ŞekliZorunlu
BölümüRUS DİLİ ve EDEBİYATI BÖLÜMÜ
Ön KoşulYok
Eğitim SistemiYüz yüze
Dersin Süresi14 hafta - haftada 3 saat teorik
Öğretim ÜyesiÖğr. Gör. Dr Nilgün MÜFTÜOĞLU
Diğer Öğretim ÜyesiÖğr. Gör. Polat Çiçek
Öğretim Diliİngilizce
StajYok
 
Dersin Amacı:
Temel dil becerisini başlangıç seviyesinden orta-öncesi seviyeye kadar kazandırmak.
 
Öğrenim KazanımlarıPÖKKÖY
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :
ÖK - 1 : Temel düzeyde İngilizce gramer yapılarını kullanabilirler.1,151,
ÖK - 2 : Dil becerisini temel düzeyde kullanabilir.1,151,
ÖK - 3 : Geçmişini ve çevresinde olup biteni CEFR kriterleri doğrultusunda belirlenmiş, A1 seviyesinde yapı ve kelimeler kullanarak ifade eder.1,151,
ÖK - 4 : CEFR kriterleri doğrultusunda, A1 seviyesinde, kendisi ve çevresi hakkındaki kelimeleri ve tamlamaları anlayabilir. 1,151,
ÖK - 5 : Güncel problemlerle ilgili makaleleri ve raporları okuyabilir.1,151,
ÖK - 6 : Belirli bir konu üzerinde görüş açıklayabilir. 1,151,
PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı
 
Ders İçeriği
İngilizce dilbilgisi, okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerileri, günlük dil kullanımı
 
Haftalık Detaylı Ders Planı
 HaftaDetaylı İçerikÖnerilen Kaynak
 Hafta 1Olmak fiili, sahiplik bildiren sıfatlar, sahip olmak/ gitmek/ yaşamak / hoşlanmak filleri, sahiplik bildiren 's, kişisel bilgiler, sıfatlar, zıt sıfatlar, aile
 Hafta 2Olmak fiili, sahiplik bildiren sıfatlar, sahip olmak/ gitmek/ yaşamak / hoşlanmak filleri, sahiplik bildiren 's, kişisel bilgiler, sıfatlar, zıt sıfatlar, aile
 Hafta 3Olmak fiili, sahiplik bildiren sıfatlar, sahip olmak/ gitmek/ yaşamak / hoşlanmak filleri, sahiplik bildiren 's, kişisel bilgiler, sıfatlar, zıt sıfatlar, aile
 Hafta 4Olmak fiili, sahiplik bildiren sıfatlar, sahip olmak/ gitmek/ yaşamak / hoşlanmak filleri, sahiplik bildiren 's, kişisel bilgiler, sıfatlar, zıt sıfatlar, aile
 Hafta 5Geniş zaman, 3. tekil kişi zamiri, soru cümleleri ve olumsuz cümleler, gelmek/çalışmak/kazanmak/gitmek/oynamak fiilleri, meslekler
 Hafta 6Geniş zaman, 3. tekil kişi zamiri, soru cümleleri ve olumsuz cümleler, gelmek/çalışmak/kazanmak/gitmek/oynamak fiilleri, meslekler
 Hafta 7Geniş zaman, 3. tekil kişi zamiri, soru cümleleri ve olumsuz cümleler, gelmek/çalışmak/kazanmak/gitmek/oynamak fiilleri, meslekler
 Hafta 8Geniş zaman, 1. ve 2. tekil ve çoğul kişi zamirleri, sıklık bildiren zarflar, pişirmek/yemek/bitirmek/şarkı söylemek/kalmak fiilleri, boş zaman etkinlikleri
 Hafta 9Mid-term exam
 Hafta 10Geniş zaman, 1. ve 2. tekil ve çoğul kişi zamirleri, sıklık bildiren zarflar, pişirmek/yemek/bitirmek/şarkı söylemek/kalmak fiilleri, boş zaman etkinlikleri
 Hafta 11Geniş zaman, 1. ve 2. tekil ve çoğul kişi zamirleri, sıklık bildiren zarflar, pişirmek/yemek/bitirmek/şarkı söylemek/kalmak fiilleri, boş zaman etkinlikleri
 Hafta 12Geniş zaman, 1. ve 2. tekil ve çoğul kişi zamirleri, sıklık bildiren zarflar, pişirmek/yemek/bitirmek/şarkı söylemek/kalmak fiilleri, boş zaman etkinlikleri
 Hafta 13biraz/birkaç/hiç/birçok, bu/şu/bunlar/şunlar, evdeki eşyalar, sokaktaki nesneler, odalar, iyi ve kötü anlamı veren sıfatlar, zarf+sıfat
 Hafta 14biraz/birkaç/hiç/birçok, bu/şu/bunlar/şunlar, evdeki eşyalar, sokaktaki nesneler, odalar, iyi ve kötü anlamı veren sıfatlar, zarf+sıfat
 Hafta 15biraz/birkaç/hiç/birçok, bu/şu/bunlar/şunlar, evdeki eşyalar, sokaktaki nesneler, odalar, iyi ve kötü anlamı veren sıfatlar, zarf+sıfat
 Hafta 16Dönem sonu sınavı
 
Ders Kitabı / Malzemesi
1Soars, L., Soars J., & Hancock, P. 2019; Headway Elementary: Student's Book. (5th Edition). Oxford: Oxford University Press.
 
İlave Kaynak
1Soars, L., Soars J., & Hancock, P. 2019; Headway Elementary: Online Practice Code. Oxford: Oxford University Press.
 
Ölçme Yöntemi
YöntemHaftaTarih

Süre (Saat)Katkı (%)
Arasınav 9 01/12/2023 1 50
Dönem sonu sınavı 16 19/01/2024 1 50
 
Öğrenci Çalışma Yükü
İşlem adıHaftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı
Yüz yüze eğitim 3 14 42
Sınıf dışı çalışma 0 0 0
Laboratuar çalışması 0 0 0
Arasınav için hazırlık 1 7 7
Arasınav 1 1 1
Uygulama 0 0 0
Klinik Uygulama 0 0 0
Ödev 0 0 0
Proje 0 0 0
Kısa sınav 0 0 0
Dönem sonu sınavı için hazırlık 1 7 7
Dönem sonu sınavı 1 1 1
Diğer 1 2 8 16
Diğer 2 2 8 16
Toplam Çalışma Yükü90