|
ZIHO4004 | Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı | 2+0+0 | AKTS:4 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Seçmeli | Bölümü | ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Alanıyla ilgili olay ve olguları kavramsallaştırma becerisine sahip olma; bilimsel yöntem ve tekniklerle inceleme; verileri yorumlama, değerlendirme, sorunları tanımlama, analiz etme, kanıtlara ve araştırmalara dayalı çözüm önerileri geliştirme. |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | Erken eğitimi tanımlayabilecektir. a. Erken eğitimin önemini anlatır | | | ÖK - 2 : | Erken eğitim programlarının çeşitlerini tanımlayabilecektir. a. Erken eğitim programlarını sıralar | | | ÖK - 3 : | Küçük Adımlar Erken Eğitim Programını tanımlayabilecektir. a. Küçük Adımların sekiz kitaptan oluştuğunu söyler b. Küçük Adımlar'ın ortaya çıkışını açıklar | | | ÖK - 4 : | Küçük Adımlar Erken Eğitim Programının içeriğini açıklayabilecektir. a. Küçük Adımların büyük kas becerilerini içerdiğini söyler b. Küçük Adımların küçük kas becerilerini içerdiğini söyler c. Küçük Adımların iletişim becerilerini içerdiğini söyler d. Küçük Adımların kişisel ve toplumsal becerileri i | | | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Ortaöğretimde kazandığı yeterliklere dayalı olarak alanıyla ilgili kavramları ve kavramlar arası ilişkileri kavrama. Alanındaki bilimsel dayanaklı kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.Bilginin doğası, kaynağı, sınırları, doğruluğu, güvenirliliği ve geçerliliğini değerlendirme bilgisine sahip olma. |
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Erken Eğitim | | Hafta 2 | Erken eğitim hizmetleri ve erken eğitim programları uygulama çeşitleri | | Hafta 3 | Küçük Adımlar Programı ve Gelişim Alanları | | Hafta 4 | İletişim becerilerini değerlendirme ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 5 | İletişim becerilerini değerlendirme ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 6 | İletişim becerilerini değerlendirme ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 7 | Diğer gelişim alanlarında değerlendirme yapma ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 8 | Diğer gelişim alanlarında değerlendirme yapma ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 9 | Ara Sınav | | Hafta 10 | Diğer gelişim alanlarında değerlendirme yapma ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 11 | Diğer gelişim alanlarında değerlendirme yapma ve öğretim programı hazırlama | | Hafta 12 | Öğretim yapma | | Hafta 13 | Öğretim yapma | | Hafta 14 | Öğretim programını değiştirme | | Hafta 15 | Final sınavı | | Hafta 16 | Final Sınavı | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 9 | 09/04/2018 | 1 | 50 | Dönem sonu sınavı | 16 | 29/05/2018 | 1 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 4 | 5 | 20 | Sınıf dışı çalışma | 4 | 3 | 12 | Laboratuar çalışması | 4 | 2 | 8 | Arasınav için hazırlık | 1 | 1 | 1 | Arasınav | 1 | 1 | 1 | Uygulama | 2 | 4 | 8 | Klinik Uygulama | 3 | 5 | 15 | Ödev | 4 | 5 | 20 | Proje | 3 | 4 | 12 | Kısa sınav | 3 | 1 | 3 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 1 | 3 | 3 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Toplam Çalışma Yükü | | | 104 |
|