Türkçe | English
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME ANABİLİM DALI
PAZARLAMA TEZLİ YÜKSEK LİSANS
Ders Bilgi Paketi
http://www.sbe.ktu.edu.tr/sbe2/index.php
Tel: +90 0462 3772437
SBE
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ / İŞLETME ANABİLİM DALI / PAZARLAMA TEZLİ YÜKSEK LİSANS
Katalog Ana Sayfa
  Katalog Ana Sayfa  KTÜ Ana Sayfa   Katalog Ana Sayfa
 
 

ISL5340Postmodern Pazarlama3+0+0AKTS:7.5
Yıl / YarıyılGüz Dönemi
Ders DuzeyiYüksek Lisans(Tezli)
Yazılım Şekli Seçmeli
BölümüİŞLETME ANABİLİM DALI
Ön KoşulYok
Eğitim SistemiYüz yüze
Dersin Süresi14 hafta - haftada 3 saat teorik
Öğretim Üyesi--
Diğer Öğretim ÜyesiYok
Öğretim DiliTürkçe
StajYok
 
Dersin Amacı:
Postmodern pazarlama ile ilgili kavramların ileri seviyede incelenmesi ve araştırılmasıdır.
 
Öğrenim KazanımlarıPÖKKÖY
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler :
ÖK - 1 : postmodern pazarlama ile ilgili temel kavramları tanımlayabilirler.1,3,4,5,6,7,8,101,6
ÖK - 2 : postmodernizmin ayırt edici koşullarını, postmodern açılımları, postmodern tüketim kültürü ve postmodern reklamı açıklayabilirler.1,3,4,5,6,7,8,101,6
ÖK - 3 : postmodern kültürde varolan postmodern tüketici türlerini gösterebilirler.1,3,4,5,6,7,8,101,6
ÖK - 4 : postmodern pazarlama, tüketim kültürü ve tüketici ilişkisini belirleyebilirler.1,3,4,5,6,7,8,101,6
ÖK - 5 : postmodern paradigmanın reklam ve iletişim içindeki önemini özetleyebilirler.1,2,3,4,5,6,7,8,101,6
PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı
 
Ders İçeriği
Modernizm ve postmodernizm kavramları, postmodernizmin ayırt edici koşulları, postmodern açılımlar ve pazarlama, postmodern tüketim kültürü ve tüketici, postmodernizmde marka ve sembolik tüketim, postmodern reklam ve pazarlama iletişimi.
 
Haftalık Detaylı Ders Planı
 HaftaDetaylı İçerikÖnerilen Kaynak
 Hafta 1Modernizm ve postmodernizm kavramları
 Hafta 2Modernizm ve postmodernizm kavramları
 Hafta 3Postmodernizm'in ayırt edici koşulları
 Hafta 4Postmodern açılımlar ve pazarlama
 Hafta 5Postmodern tüketim kültürü ve tüketici
 Hafta 6Postmodernizmde marka ve sembolik tüketim
 Hafta 7Postmodern reklam ve pazarlama iletişimi
 Hafta 8Postmodern reklam ve pazarlama iletişimi
 Hafta 9Arasınav
 Hafta 10Postmodern marka yönetimi
 Hafta 11Postmodern marka yönetimi
 Hafta 12Postmodern iletişim yönetimi
 Hafta 13Postmodern iletişim yönetimi
 Hafta 14Postmodern ilişki yönetimi
 Hafta 15Postmodern ilişki yönetimi
 Hafta 16Dönem sonu sınavı
 
Ders Kitabı / Malzemesi
1Sözer, E.G. 2009; Postmodern Pazarlama, Beta Yayınları, İstanbul.
2Odabaşı, Y. 2004; Postmodern Pazarlama, MediaCat, İstanbul.
 
İlave Kaynak
 
Ölçme Yöntemi
YöntemHaftaTarih

Süre (Saat)Katkı (%)
Arasınav 9 21/11/2018 1,10 30
Ödev 12 19/12/2018 1 20
Dönem sonu sınavı 16 09/01/2019 1,20 50
 
Öğrenci Çalışma Yükü
İşlem adıHaftalık süre (saat)

Hafta sayısı

Dönem toplamı
Yüz yüze eğitim 3 14 42
Sınıf dışı çalışma 9 14 126
Laboratuar çalışması 0 0 0
Arasınav için hazırlık 10 2 20
Arasınav 1.1 1 1.1
Uygulama 0 0 0
Klinik Uygulama 0 0 0
Ödev 1 1 1
Proje 0 0 0
Kısa sınav 0 0 0
Dönem sonu sınavı için hazırlık 12 3 36
Dönem sonu sınavı 1.2 1 1.2
Diğer 1 0 0 0
Diğer 2 0 0 0
Toplam Çalışma Yükü227.3