|
YDB1004 | İngilizce - II | 2+0+0 | AKTS:2 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | BİYOLOJİ BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | Öğretim Üyesi | Öğr. Gör. Bekir Sıtgı ÖZGEN | Diğer Öğretim Üyesi | Prof. Dr. Selami KARSLIOĞLU, Prof. Dr. Halit KANTEKİN, Prof. Dr. Serdar KARABÖCEK, Prof. Dr. Nevin KARABÖCEK | Öğretim Dili | İngilizce | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Dersin hedefi öğrencilere Anorganik Kimyanın temel prensipleri hakkında yeterli bilgi kazandırmak |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | farklı sosyal konu içererikli parçaları İngilizce olarak yazabilir. | 6 | 1 | ÖK - 2 : | günlük yaşamla ilgili konuları yazabilme yeteneği kazanabilir. | 6 | 1 | ÖK - 3 : | kendileri hakkında konuşma yeteneği kazanabilir. | 6 | 1 | ÖK - 4 : | herhangi bir konuyu yazma yeteneği kazanabilir.
| 6 | 1 | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Atomun elektron yapısı, molekül yapısı, kovalent bağ, iyon ve metal bağı, tanecikler arası etkileşimler, asitler bazlar.
|
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Eğitim ve Hayat; Tanımlama, bağlam ipuçlarını kullanma, son ek -wide | | Hafta 2 | Şehir Hayatı; Keşif, bağlam ipuçlarını kullanma, anafikir tespit etme | | Hafta 3 | İş ve finans; eş anlamlı kelime ve kelime öbekleri, zıt anlamlılar | | Hafta 4 | İş ve meslekler; sıfat ve isim ifadeleri; sıfat görevinde kullanılan fiilimsiler | | Hafta 5 | Dünya üzerindeki hayat tarzları; sözlük çalışması, deyimsel ifadeleri anlama | | Hafta 6 | Küresel Bağlantılar; kompozisyon planı çıkarma, şahsi fikirlerle yorum yapma | | Hafta 7 | Dil ve İletişim;teorileri gerçeklerden ayırma, kelime türü sınıflandırması | | Hafta 8 | Tatlar ve tercihler; okuma hızını arttırma, okuma içeriğini tahmin etme | | Hafta 9 | Arasınav | | Hafta 10 | Yeni ufuklar; kelimelerdeki önek ve son ekler özetleme | | Hafta 11 | İlaç, Efsaneler ve Büyü; bilgi taramsı yapma, bağlamdan anlam çıkarma | | Hafta 12 | Medya; bağlam ipuçlarını kullanma, anafikir cümlesi yazma | | Hafta 13 | Herkese Özgürlük ve Adalet; önemli detayları bulma | | Hafta 14 | Dil ve öğrenme; yazı analizi, fiilleri bulma | | Hafta 15 | Cinsiyet; bağlam ve yapısal ipuçlarını kullanma, anafikri kendi cümleleri ile yorumlama | | Hafta 16 | Yarıyıl sonu sınavı | | |
1 | Soars, L.&J., Headway Elementary, Oxford Press, 2019. | | |
1 | Malarcher C., Janzen A. 2004; Reading for the Real World 1-2, Great Britain | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 9 | 08/04/2022 | 0.5 | 50 | Dönem sonu sınavı | 16 | 20/05/2022 | 0.5 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 2 | 14 | 28 | Sınıf dışı çalışma | 1 | 13 | 13 | Arasınav için hazırlık | 2 | 4 | 8 | Arasınav | 1 | 1 | 1 | Kısa sınav | 1 | 1 | 1 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 2 | 4 | 8 | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | Toplam Çalışma Yükü | | | 60 |
|