|
ELKE417 | Tasarım Projesi | 1+2+0 | AKTS:4 | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | Ders Duzeyi | Lisans | Yazılım Şekli | Zorunlu | Bölümü | ELEKTRİK ve ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze , Grup çalışması, Laboratuar Çalışması | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 1 saat teorik ve 2 saat uygulama | Öğretim Üyesi | Doç. Dr. Önder AYDEMİR | Diğer Öğretim Üyesi | YRD. DOÇ. DR. OĞUZHAN ÇAKIR,PROF. DR. İSMAİL HAKKI ALTAŞ,PROF. DR. TEMEL KAYIKÇIOĞLU,PROF. DR. İSMAİL HAKKI ÇAVDAR,PROF. DR. ALİ GANGAL,DOÇ. DR. İSMAİL KAYA,DOÇ. DR. HALİL İBRAHİM OKUMUŞ,DOÇ. DR. AYTEN ATASOY,DOÇ. DR. SALİM KAHVECİ,YRD. DOÇ. DR. ADNAN CORA,YRD. DOÇ. DR. HAYDAR KAYA,YRD. DOÇ. DR. YUSUF SEVİM,DOÇ. DR. KADİR TÜRK,YRD. DOÇ. DR. GÖKÇE HACIOĞLU,YRD. DOÇ. DR. FATİH MEHMET NUROĞLU,YRD. DOÇ. DR. ÖNDER AYDEMİR,YRD. DOÇ. DR. MEHMET ÖZTÜRK,YRD. DOÇ. DR. EMRE ÖZKOP,YRD. DOÇ. DR. HAKAN KAHVECİ,YRD. DOÇ. DR. AYHAN YAZGAN, | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Öğrencilere önceki yıllarda öğrendiklerini pratiğe dökme fırsatı vermek, kendilerine özgü tasarımlar geliştirmelerini sağlamak, grup çalışması alışkanlığı vermek ve özgüven sağlamak. |
Öğrenim Kazanımları | BPKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | ÖK - 1 : | teorik bilgilerini pratiğe dönüştürebilirler. | 2,3,4,5,6,7,9,10,12,13,14,15 | 1,3,4,6 | ÖK - 2 : | pratik çalışma alışkanlığı edebilirler | 2,3,4,6,7,11,12,13,15 | 1,3,4,6 | ÖK - 3 : | grup çalışması yapabilirler | 2,3,4,5,8,11,12,13,15 | 1,3,4,6 | ÖK - 4 : | orjinal tasarımlar gerçekleştirebilirler. | 2,3,4,5,7,11,13,15 | 1,3,4,6 | ÖK - 5 : | Kendilerine karşı bir özgüven geliştirebilirler. | 5,7,9,10,11,12,15 | 1,3,4,6 | BPKK :Bölüm program kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
Elektrik-elektronik mühendisliği ile ilgili teorik konuların pratik uygulamalara dönüştürülmesi, bir sonraki yarıyılda bitirme çalışması alacak olan öğrencilere yol gösterici çalışma ve araştırmaların başlatılması. Proje geliştirme, tasarlama ve üretme aşamalarının doğrudan uygulamalı olarak gerçeklenmesi. |
|
Haftalık Detaylı Ders İçeriği | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | Hafta 1 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 2 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 3 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 4 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 5 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 6 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 7 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 8 | Arasınav | | Hafta 9 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 10 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 11 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 12 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 13 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 14 | Öğrenciler farklı konularda farklı projeler üzerinde çalıştıklarından konuların önceden yazılması mümkün olmamaktadır. | | Hafta 15 | Proje değerlendirmesi ve sunumu | | Hafta 16 | Dönem sonu sınavı | | |
1 | Kaynaklar, öğrencilerin veya grupların yaptıkları çalışma konularına göre değişir. Bu nedenle belirli bir kaynak yazılması mümkün değil. | | |
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | Arasınav | 8 | | 2 | 30 | Proje | 1 | | 10 | 10 | Uygulama | 2 | | 13 | 10 | Dönem sonu sınavı | 1 | | 2 | 50 | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | Yüz yüze eğitim | 2 | 13 | 26 | Sınıf dışı çalışma | 3 | 13 | 39 | Laboratuar çalışması | 0 | 0 | 0 | Arasınav için hazırlık | 0 | 0 | 0 | Arasınav | 0 | 0 | 0 | Uygulama | 2 | 14 | 28 | Klinik Uygulama | 0 | 0 | 0 | Ödev | 0 | 0 | 0 | Proje | 0 | 0 | 0 | Kısa sınav | 0 | 0 | 0 | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 2 | 12 | 24 | Dönem sonu sınavı | 2 | 1 | 2 | Diğer 1 | 0 | 0 | 0 | Diğer 2 | 0 | 0 | 0 | Toplam Çalışma Yükü | | | 119 |
|