Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | |
ÖK - 1 : | Kiril alfabesini tanır | 4 - 5 | |
ÖK - 2 : | Uygun tonlama ve telaffuz kullanır. | 1 - 2 - 3 | |
ÖK - 3 : | Konu hakkında basit sorular sorar. | 1 - 8 - 9 | |
ÖK - 4 : | Basit sorulara yanıt verir. | 1 - 7 - 8 | |
ÖK - 5 : | Kendisini ve arkadaşlarını tanıtır. | 1 - 8 - 9 | |
ÖK - 6 : | Düşüncelerini basit cümlelerle ifade eder. | 1 - 8 - 9 | |
ÖK - 7 : | Günlük rutin işler hakkında konuşur. | 1 - 15 | |
ÖK - 8 : | Kelimeleri günlük hayatta kullanıldığı biçimde kullanır. | 1 - 4 - 13 | |
ÖK - 9 : | Konuşmada geçen ana fikri belirler. | 1 - 7 - 12 | |
ÖK - 10 : | Gerekli söylem belirteçlerini, bağlaçları ve geçiş sözcüklerini kullanır | 6 - 7 - 13 | |
PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı |
|
Haftalık Detaylı Ders Planı |
Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak |
Hafta 1 | İsimler. Canlı ve cansız varlıklar. Resimlere bakarak ?Bu kimdir? Bu Nedir?? soruların cevaplanması. Olumlu olumsuz cevap şekilleri. | |
Hafta 2 | Zarflar.Hava nasıl? konusunun işlenmesi. Küçük dialogların kurması. | |
Hafta 3 | Haftanın günleri. Aylar. Yıl. | |
Hafta 4 | Sıfatlar. Resimlere bakarak modele uyan: ?Bu nedir?- Bu nasıl bir top?; Bu kimdir?- Bu kız güzel mi?.? yapıların kurulması. | |
Hafta 5 | Yeni kelimeler. ?i, a, ili, no? bağlaçlarıyla kurulan cümle yapıları . Modele uyan: ?Anna evde mi?? dialogun okuması ve benzer dialogların kurması. | |
Hafta 6 | Soru: ? Bu kimin mektubu?- Bu benim mektubum.? Modele uyan: ?Bu kalem senin mi? Verir visin?? dialogların kurması | |
Hafta 7 | Yeni kelimeler. Sıra sayıları ve aylar. ?Otobiyografi? adlı konu üzerine diyalog kurulması. | |
Hafta 8 | Mid-term exam | |
Hafta 9 | Ailem konusu üzerine öğrencilerle diyalogların kurması.
| |
Hafta 10 | Benim dairem konusu üzerine diyalogun kurulması | |
Hafta 11 | Resimlere bakarak modele uyan: Ailemle beraber yemekteyiz dialogunun kurulması. | |
Hafta 12 | Peterburg'un güzel sokakları adlı öykünün okuması. "Trabzon'un güzel yerleri" konusu üzerine küçük öykülerin öğrenciler tarafından anlatılması. | |
Hafta 13 | Bugün Pazar günü, ne yapalım?...? konusu üzerine konuşması, dialogların yapması. | |
Hafta 14 | Öğrenilen sözcükleri kullanarak öğrencilere bulmaca çözdürülmesi.
| |
Hafta 15 | Bütün konuların tekrarı. | |
Hafta 16 | Final Sınavı | |
|