|
|
| INTR3014 | Academic English - II | 3+0+0 | AKTS:4 | | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | | Ders Duzeyi | Lisans | | Yazılım Şekli | Seçmeli | | Bölümü | ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ | | Ön Koşul | Yok | | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 3 saat teorik | | Öğretim Üyesi | Öğretim Görevlisi Cem KÜÇÜKALİ | | Diğer Öğretim Üyesi | | | Öğretim Dili | İngilizce | | Staj | Yok | | | | Dersin Amacı: | | Öğrencilerin uls alanındaki temel ve akademik jargonu öğrenmeleri,
akademik yazmayı Paragraf düzeyinde hedef dilde öğrenmeleri
ilgili konularda tartışabilmeleri
|
| Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | | |
| PARAGRAPH STRUCTURE
PARAGRAPH TYPES
ACADEMIC RESEARCH
NEW SECURITY CONCEPT: demographics, climate chance, illegal migration, energy security, resources,
PROPOGANDA
PUBLIC DIPLOMACY : Traditional and New understanding of PD
THE FUTURE OF IR
INTRODUCTION TO ACADEMIC ESSAY WRITING : From sıngle paragraph to five paragraph essays : Introductıon and conclusion writing
|
| |
| Ölçme Yöntemi | | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | | | | | | | |
| Öğrenci Çalışma Yükü | | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | | | | |
|