|
|
| YDB1003 | İngilizce - I | 2+0+0 | AKTS:2 | | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | | Ders Duzeyi | Lisans | | Yazılım Şekli | Zorunlu | | Bölümü | BİYOLOJİ BÖLÜMÜ | | Ön Koşul | Yok | | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | | Öğretim Üyesi | Öğr. Gör. Ömer ARSLAN | | Diğer Öğretim Üyesi | OKUTMAN MUHAMMET KUL | | Öğretim Dili | İngilizce | | Staj | Yok | | | | Dersin Amacı: | | Öğrencilere temel dilbilgisi kurallarını öğreterek, öğrencilerin anlamlı ve doğru İngilizce cümleler kurabilmelerini ve yazılı-sözlü olarak kendilerini ifade edebilmelerini sağlamaktır. |
| Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | | ÖK - 1 : | Günlük hayatta kullanılan cümle kalıplarını ifade edebilir. | 9 | 1, | | ÖK - 2 : | Günlük hayatta karşılaşabilecekleri problemlerle ilgili cümleler kurabilir. | 9 | 1, | | ÖK - 3 : | Doğru cümle kalıplarını kullanarak mektup, dilekçe vs. yazabilir. | 9 | 1, | | ÖK - 4 : | Okuma parçalarını anlayabilecekler ve metin sorularını cevaplandırabilir. | 9 | 1, | | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | | |
| Unit 1) Present Simple / Present Progressive
Unit 2) Articles / Nouns
Unit 3) Some-Any-No-Every / Much-Many-A lot of-A few-A little / How much?-How many?
Unit 4) Object Pronouns / Possessive Adjectives / Possessive Pronouns / Possessive Case
Unit 5) Adjectives / Adverbs / Comparisons
-- Revision Units 1-5 --
Unit 6) Past Simple / Past Progressive
Unit 7) Prepositions of Time / Prepositions of Place / Prepositions of Movement
ARA SINAV
Unit 8) Relative Clauses / Relative Pronouns (who, which, that, whose)
Unit 8) Relative Clauses / Relative Pronouns (who, which, that, whose)
Unit 9) Reflexive ? Emphatic Pronouns / Which? / One - Ones
-- Revision Units 6 ? 9 --
Unit 10 Present Perfect Simple
Unit 11) Present Perfect Simple vs. Past Simple / The verb used to
DÖNEM SONU SINAVI
|
| |
| Haftalık Detaylı Ders Planı | | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | | Hafta 1 | Zamanlar: geniş zaman, şimdiki zaman
| | | Hafta 2 | Belirteçler, isimler | | | Hafta 3 | Miktar bildiren sıfatlar
| | | Hafta 4 | Zamirler, iyelik sıfatları, iyelik zamirler, iyelik yapısı | | | Hafta 5 | Sıfatlar, zarflar, kıyaslama | | | Hafta 6 | Geçmiş zaman, geçmiş zamanda süreklilik hali | | | Hafta 7 | Edatlar | | | Hafta 8 | Ünite tekrar alıştırmaları | | | Hafta 9 | Ara sınav | | | Hafta 10 | ilgi cümleleri, ilgi cümle zamirleri | | | Hafta 11 | ilgi cümleleri ve zamirleri | | | Hafta 12 | Dönüşlülük zamirleri, hangi soru kelimesi | | | Hafta 13 | ünite 6-9 tekrarı | | | Hafta 14 | perfect zaman kipi, yakın geçmiş zaman | | | Hafta 15 | perfect zaman kipi, geçmiş perfect zaman kipi, geçmiş alışkanlıklar ifadesi | | | Hafta 16 | Dönem sonu sınavı | | | |
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Student?s Book. (5th Edition). Oxford: Oxford University Press.
| | | 2 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Online Practice Code. Oxford: Oxford University Press. | | | |
| 1 | Mitchell H. Q.,Parker S, 2004, Live English Grammer, Elementary, Great Britain | | | |
| Ölçme Yöntemi | | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | Arasınav | 9 | 27/11/2023 | 1 | 50 | | Dönem sonu sınavı | 16 | 15/01/2023 | 1 | 50 | | |
| Öğrenci Çalışma Yükü | | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | Yüz yüze eğitim | 2 | 13 | 26 | | Arasınav için hazırlık | 1 | 12 | 12 | | Arasınav | 1 | 5 | 5 | | Kısa sınav | 1 | 6 | 6 | | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 1 | 10 | 10 | | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | | Toplam Çalışma Yükü | | | 60 |
|