|
|
| YDB1004 | İngilizce - II | 2+0+0 | AKTS:2 | | Yıl / Yarıyıl | Bahar Dönemi | | Ders Duzeyi | Lisans | | Yazılım Şekli | Zorunlu | | Bölümü | FİZİK BÖLÜMÜ | | Ön Koşul | Yok | | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 2 saat teorik | | Öğretim Üyesi | Öğr. Gör. Zehra KESKİN | | Diğer Öğretim Üyesi | | | Öğretim Dili | İngilizce | | Staj | Yok | | | | Dersin Amacı: | | Temel dil becerisini başlangıç seviyesinden orta-öncesi seviyeye kadar kazandırmak. |
| Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | | ÖK - 1 : | CEFR kriterleri doğrultusunda belirlenmiş, A1 seviyesinde İngilizce gramer yapılarını kullanabilir.
| 4 - 5 | 1,3, | | ÖK - 2 : | Dil becerilerini CEFR kriterleri doğrultusunda belirlenmiş, A1 seviyesinde kullanabilir. | 4 - 5 | 1,3, | | ÖK - 3 : | Basit ve rutin konularda iletişim kurabilir. | 4 - 5 | 1,3, | | ÖK - 4 : | Basit ve rutin konularda iletişim kurabilir. | 4 - 5 | 1,3, | | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | | |
| İngilizce dilbilgisi, okuma, yazma, dinleme ve konuşma becerileri, akademik tartışma ve yazma. |
| |
| Haftalık Detaylı Ders Planı | | Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak | | Hafta 1 | Bir konuda yeterli olduğunu bildirme, zarflar, was/were/could/was born yapıları, bileşik kelimeler, edatlar | | | Hafta 2 | Bir konuda yeterli olduğunu bildirme, zarflar, was/were/could/was born yapıları, bileşik kelimeler, edatlar
| | | Hafta 3 | Bir konuda yeterli olduğunu bildirme, zarflar, was/were/could/was born yapıları, bileşik kelimeler, edatlar
| | | Hafta 4 | Bir konuda yeterli olduğunu bildirme, zarflar, was/were/could/was born yapıları, bileşik kelimeler, edatlar
| | | Hafta 5 | Geçmiş zaman 1 düzenli ve düzensiz fiiller, zaman ifadeleri, hisleri anlatma, nesneleri tarif etme
| | | Hafta 6 | Geçmiş zaman 1 düzenli ve düzensiz fiiller, zaman ifadeleri, hisleri anlatma, nesneleri tarif etme
| | | Hafta 7 | Geçmiş zaman 1 düzenli ve düzensiz fiiller, zaman ifadeleri, hisleri anlatma, nesneleri tarif etme
| | | Hafta 8 | Geçmiş zaman 2 soru ve olumsuz cümleler, zarflar, özel günler | | | Hafta 9 | Ara sınav
| | | Hafta 10 | Geçmiş zaman 2 soru ve olumsuz cümleler, zarflar, özel günler
| | | Hafta 11 | Geçmiş zaman 2 soru ve olumsuz cümleler, zarflar, özel günler
| | | Hafta 12 | Geçmiş zaman 2 soru ve olumsuz cümleler, zarflar, özel günler
| | | Hafta 13 | Sayılabilen ve sayılamayan kelimeler, severim/isterim ifadeleri, biraz/hiç ifadeleri, ne kadar ifadesi, yiyecek ve içecekler, doğramak/kızartmak/kaynatmak/karıştırmak fiilleri, gündelik ihtiyaçlar, alışveriş, kibar ifadeler
| | | Hafta 14 | Sayılabilen ve sayılamayan kelimeler, severim/isterim ifadeleri, biraz/hiç ifadeleri, ne kadar ifadesi, yiyecek ve içecekler, doğramak/kızartmak/kaynatmak/karıştırmak fiilleri, gündelik ihtiyaçlar, alışveriş, kibar ifadeler
| | | Hafta 15 | Sayılabilen ve sayılamayan kelimeler, severim/isterim ifadeleri, biraz/hiç ifadeleri, ne kadar ifadesi, yiyecek ve içecekler, doğramak/kızartmak/kaynatmak/karıştırmak fiilleri, gündelik ihtiyaçlar, alışveriş, kibar ifadeler
| | | Hafta 16 | Dönem sonu sınavı | | | |
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Student's Book. (5th Edition). Oxford: Oxford University
Press. | | | |
| 1 | Soars, L., Soars, J., & Hancock, P. (2019). Headway Elementary: Online Practice Code. Oxford: Oxford University Press. | | | |
| Ölçme Yöntemi | | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | Arasınav | 9 | 04/2026 | 1 | 50 | | Dönem sonu sınavı | 16 | 06/2026 | 1 | 50 | | |
| Öğrenci Çalışma Yükü | | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | Yüz yüze eğitim | 2 | 14 | 28 | | Arasınav için hazırlık | 1 | 7 | 7 | | Arasınav | 1 | 1 | 1 | | Dönem sonu sınavı için hazırlık | 1 | 7 | 7 | | Dönem sonu sınavı | 1 | 1 | 1 | | Diğer 1 | 2 | 5 | 10 | | Diğer 2 | 2 | 8 | 16 | | Toplam Çalışma Yükü | | | 70 |
|