Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY |
Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | |
ÖK - 1 : | İngilizcenin değişen sosyal ve dilsel yapıları ve bu yapıların İngilizce öğretimi üzerine etkileri konusunda bilgi sahibi olacak. İngilizcenin halihazırdaki uygulamalarını eleştiren paradigmalardan EIL konusunda detaylı bilgi edinecek. | | 3,5 |
ÖK - 2 : | sınıf uygulamalarını eleştirel bir gözle tekrar gözden geçirecek. | | |
ÖK - 3 : | have EIL-oriented ideas to apply in their classes. | | |
PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı |
|
Haftalık Detaylı Ders Planı |
Hafta | Detaylı İçerik | Önerilen Kaynak |
Hafta 1 | Derse giriş ve öğretim görevlisinin dersin hikayesi ile ilgili geçmişi | |
Hafta 2 | İngilizcenin değişen sosyal-dilsel yapısı ve bunun sonuçları: Amerikan İngiliz odaklı İngilizce eğitimini sorgulayan girişimler: WE, ELF, EIL | |
Hafta 3 | EIL ve öğretiminin temel prensipleri | |
Hafta 4 | EIL-odaklı dinleme ve konuşma öğretimi ve değerlendirilmesi | |
Hafta 5 | EIL-odaklı yazma, okuma, ve dilbilgisi öğretimi ve değerlendirilmesi | |
Hafta 6 | EIL odaklı ölçme ve değerlendirme | |
Hafta 7 | EIL odaklı ders materyalleri | |
Hafta 8 | EIL odaklı ders materyalleri | |
Hafta 9 | EIL odaklı öğretmen eğitimi | |
Hafta 10 | Türkiye'deki EIL/ELF girişimleri | |
Hafta 11 | Türkiye'deki EIL/ELF girişimleri | |
Hafta 12 | Öğrenci sunumu ve tartışma | |
Hafta 13 | Öğrenci sunumu ve tartışma | |
Hafta 14 | Öğrenci sunumu ve tartışma | |
Hafta 15 | Öğrenci sunumu ve tartışma | |
Hafta 16 | Kapanış | |
|