|
YIDE503 | Theorıes Of Second Lang.Acg | 3+0+0 | AKTS:7.5 | Yıl / Yarıyıl | Güz Dönemi | Ders Duzeyi | Yüksek Lisans(Tezli) | Yazılım Şekli | Seçmeli | Bölümü | BATI DİLLERİ ve EDEBİYATI ANABİLİM DALI | Ön Koşul | Yok | Eğitim Sistemi | Yüz yüze | Dersin Süresi | 14 hafta - haftada 3 saat teorik | Öğretim Üyesi | -- | Diğer Öğretim Üyesi | Yok | Öğretim Dili | Türkçe | Staj | Yok | | Dersin Amacı: | Bu dersin amacı, ikinci dil edinimi hakkında bilinenlerin detaylı bir açıklamasını öğretmek; ikinci/yabancı dil öğretmenlerine hem sınıf içinde hem de sınıf dışında olup bitenler hakkında berrak bir fikir vermek; dil öğrencisinin kullandığı dili ve bu dili kullanırken geçirdikleri süreçleri inceleyerek kendi dil öğrenme teorilerini açıklığa kavuşturmalarına yardım etmektir. |
Öğrenim Kazanımları | PÖKK | ÖY | Bu dersi başarı ile tamamlayan öğrenciler : | | | PÖKK :Program öğrenim kazanımlarına katkı, ÖY : Ölçme ve değerlendirme yöntemi (1: Yazılı Sınav, 2: Sözlü Sınav, 3: Ev Ödevi, 4: Laboratuvar Çalışması/Sınavı, 5: Seminer / Sunum, 6: Dönem Ödevi / Proje),ÖK : Öğrenim Kazanımı | |
1. İkinci dil edinimindeki temel konular2. Ana dilin yabancı dil öğrenimine etkisi. 3. Aradil ve tabii gelişme çizgisi. 4. Aradilde değişkenlik. 5. Bireysel öğrenci farklılıkları ve ikinci dil edinimi6. Bilgi, etki ve ikinci dil edinimi7. Öğrenci stratejileri8. Universal Teori ve ikinci dil edinimi9. Eğitim-öğretimin ikinci dil edinimine etkisi10. İkinci dil edinimi teorileri |
|
Ölçme Yöntemi | Yöntem | Hafta | Tarih | Süre (Saat) | Katkı (%) | | | | | | |
Öğrenci Çalışma Yükü | İşlem adı | Haftalık süre (saat) | Hafta sayısı | Dönem toplamı | | | | |
|